sobota, 11 października 2014

Hey, beautiful

Witam wszystkich!
Oto początek nowego bloga fanfiction Human race -Zayn Malik.
Założyłam tego bloga, żeby podzielić się z wami moim fanfiction'em. Niedługo ogarnę jakiś ciekawszy szablon, ale na razie chciałabym wstawić Prolog. Mam na dzieje, że wam się spodoba to co bazgrolę. To jest mój drugi blog, ale na tym pierwszym były różne problemy i został definitywnie usunięty. Teraz założyłam coś nowego i mam na dziej, że przypadnie wam do gustu. Liczę na to, że moi poprzedni czytelnicy przejdą na ten blog i się nie zawiodą. Dobra koniec, bo się tak rozpisze, że w końcu nikt nie przeczyta tej notki. 
Miłego czytania! 
xo Izzy (czyt.Izi)
Uwaga!
Niekiedy mogą pojawić się wulgaryzmy i sceny erotyczne (chodź na razie nie mam takiego zamiaru). Jeśli nie chcesz nie czytaj, ale pewnie i tak będziesz czytać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz